Liga u BB

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Re: Liga u BB

Post by Dzon Vejn »

Pogledaj PM.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Knight

Post by Knight »

Kad mozemo da pocnemo sledece kolo? :)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

kirgane?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Megabaja wrote:kirgane?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Knight

Post by Knight »

Megabajo, ja i ti djuskamo sledece kolo - javljaj se kada odigras sa Kirganom :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U skladu sa dogovorom sa pocetka lige, dvonedeljni prozor za odigravanje meceva nije pomeren. Shodno tome, vas dvojca mozete slobodno da igrate odmah partiju ;).

Kirgane, kada si ti slobodan za ovo kolo?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Od utorka, ako ispadne ranije nesto javljam :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK.

Glory to Arstotzka!
Knight

Post by Knight »

Megabajo, kada cemo? ;)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

petak? ja mogu ceo dan...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Knight

Post by Knight »

Megabaja me je razbucao sa probijanjem armora, ali na srecu nije dobio tih 5 vezanih sesticca da nas otera u produzetak :P

Mr Wayne(aka Nenade), javljaj kada odigras svoju tekmu.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Zeljko? :twisted:

morkin

Post by morkin »

Kirgan wrote:Zeljko? :twisted:
Treća zapovest: Ne uzimaj uzalud imena Gospoda Boga svojega
morkin

Post by morkin »

Može li jedan apdejt rezultata?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sutra cu ici do kluba, pa cu uraditi update.

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Update? :twisted:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Izvinjavam se, potpuno sam zaboravio. Bicu danas ponovo u klubu, pa cu postaviti.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

E, ja sam slobodan u subotu, eventualno petak al da zavrsimo do 8:20.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Knight

Post by Knight »

Nenade, kada cemo mi da djuskamo? ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ima li sanse za subotu? Iskresle su mi neke neocekivane stvari za ovu nedelju, tako da sam celu radnu nedelju popunjen.

Glory to Arstotzka!
Knight

Post by Knight »

naravno da ima sansi, samo reci kada ti odgovara :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Svejedno, reci kad tebi odgovara? Ja cu verovatno doci cim se probudim i bicu tu ceo dan za razne 40k partije, blood bowl partije, itd. ;).

Glory to Arstotzka!
Knight

Post by Knight »

Ajmo onda posle rucka, od dva pa nadalje? :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

ok

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U nedelju je pocelo 7. kolo. Jos 3 kola do kraja.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Daj na PM telefon Steve Krke.

A mogao bi baš da ažuriraš tabelu, kao i da pored kola napišeš od kog do kog datuma se igra.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

7. kolo do 24.5.
8. kolo do 7.6.
9. kolo do 21.6.

Saljem ti broj na pm.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kako se Homer i ja nismo ni culi, pretpostavicu da cemo samo preskociti nase kolo. Kontam da je covek imao dosta frke oko poplava, a i ja nisam bas bio slobodan, tako da... Sutra vam je zadnji dan za 7. kolo.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Nenade pisi kad ti odgovara da igramo...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Javljam veceras.

Glory to Arstotzka!
Knight

Post by Knight »

Ja sam se danas vratio u zemlju, pisiste s kim treba da igram :)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Slovicu, kada igramo? :twisted:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Suticu: sreda, petak i subota su za sada na raspolaganju. Kako sada stoje stvari, cetvrtak i nedelja nisu.

edit: reci samo sta ti odgovara od toga, da mogu da planiram i 40k, i ostalo igranje.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

planiraj petak od 7...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ok

Glory to Arstotzka!
Homer

Post by Homer »

Zeljko, ja sam na moru i vracam se u nedelju.
Ako istekne vreme za odigravanje kola, racunaj da si pobedio.
morkin

Post by morkin »

Homer wrote:Zeljko, ja sam na moru i vracam se u nedelju.
Koju nedelju?
Ako istekne vreme za odigravanje kola, racunaj da si pobedio.
Nije problem, mogu da te sačekam, ionako je poslednje kolo do 21. juna.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, ali je vreme od 2 nedelje za partiju isteklo, pa vas molim da primenite sluzbeni rezutat, jer su i drugi to radili (cak i za manje kasnjenje - jedan dan).

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Slovicu, ziv li si? :twisted:

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Zeljko kada ti odgovara da odigramo nasu partiju, samo javi...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Return to “Blood Bowl”