Trazim protivnika.

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

opsidiannight
Чика Дринки

Re: Trazim protivnika.

Post by opsidiannight »

Hvala.
Da li bi mogao da mi baciš njegov ili Milanov broj telefona na PM?
Izgubio sam sve brojeve pre par nedelja.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Nindza

Post by Nindza »

Jel zna neko ko je Silja?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Shilja sa foruma.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Nindza

Post by Nindza »

ok, hvala
shilja

Post by shilja »

Sta, ti ko mali nisi citao politikin zabavnik ili gledao diznijeve crtane filmove :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
vojamilan

Post by vojamilan »

Ko je Struja? Nesecam se da sam cuo za njega?Inace treba mi za partiju.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Opra me stole za sve pare, kako je bacao injury rolove kao da sam ponovo igrao sa haflingzima :D

Trazi se Luka Pacov i njegovi Norsani za utakmicu drugog kola. Po mogucnosti negde kasnije tokom sledece nedelje da odigramo (cet-pet, npr, ako si slobodan)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

MRX spraću Slovića je zakazana za subotu 24. oko podneva.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Homer vs DR.Nik, kad se to igra?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ja mogu da igram tek krajem sledece nedelje sledecu partiju...

inace - zanima me gde je Piksi? nema njegove figure?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Zgazili smo ga i slomili u hiljade parcica tebi u inat.

"Yes...yes."

Homer

Post by Homer »

Ne znam, cekam Doktora da kaze kad je slobodan.
Nindza

Post by Nindza »

Dule Ljiga nek se javi radi odigravanja 2og kola

064/28-34560

Milos
Nindza

Post by Nindza »

Stojcev nek se javi zarad odigravanja treceg kola (kad zavrsi drugo, ako ga vec nije zavrsio)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Mrzimsvee wrote:Samo da vas obavestim da je krajnji termin za zavrsetak I kola 26.oktobar.
... nadam se da ce svi koji ne odigraju kolo do tada biti penalizovani! Naravno smatracu ih govnarima.

Pogotovu mislim na ljude koji znaju koliko je tesko da se igra liga - poput Dede, Kirgana i Bete.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Megabaja wrote:....Bete.
Cekam Kirgana. Verovatno samo do sutra.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Pa cuj u prethodnim ligama ja sam imao jedan zastoj a to odsustvo van zemlje tj godisnji odmor kao i sad tako da ti je glup apel falaaaa :evil: :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Jesu odigrali konacno homer i dr nick?
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa cuj u prethodnim ligama ja sam imao jedan zastoj a to odsustvo van zemlje tj godisnji odmor kao i sad tako da ti je glup apel falaaaa
ne razumem kirgane. ti nisi dolazio na posao zadnje dve nedelje? jel to pokusavas da kazes? ili hoces da kazes da beta nije dolazio zadnje dve nedelje u klub?

EDIT:
i zna li neko jel odigrao Slovic juce?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Slovic je odigrao danas.

"Yes...yes."

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Megabaja wrote:...ne razumem kirgane. ti nisi dolazio na posao zadnje dve nedelje? jel to pokusavas da kazes? ili hoces da kazes da beta nije dolazio zadnje dve nedelje u klub?
Hoce da kaze da je bio na odmoru u Makedoniji dve nedelje.
Znaci sledeci put pre nego sto pocnes da prozivas saznaj barem cinjenice.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Hoce da kaze da je bio na odmoru u Makedoniji dve nedelje.
Znaci sledeci put pre nego sto pocnes da prozivas saznaj barem cinjenice.
I sta? to nije mogao sam da napise, pa moras ti da mu pomognes?

da je hteo/imao vremena, napisao bi sam recenicu koja ima vise od
Ja cim dodjem igram :twisted:
redovno je bio na forumu i netu. Jel treba da gledam u pasulj kad se vratio? jel mu problem da dodje u radnju i odigra partiju kad ne radi?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Poenta nije sad u tome nego pre nego sto trazis da se neko kazni raspitaj se za detalje :evil: :twisted:

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Jel vas dvojca mene zavitlavate? Ako ste imali neodlozna posla - mogli ste da napisete. i tacka.
nema tu raspitivanja.
dzaba ti ti ljuti smajliji - to sto radis je neodgovorno prema ostalima. jer ako ti - koji si u hobiju sto godina i posvecen si mu 100 posto tako postupas, sta ce raditi neko koga je briga?

lepo je dule rekao na pocetku - ko nije sposoban da odigra jednu partiju u dve nedelje neka se ne prijavljuje, i ako ne moze da odigra kolo iz nekog razloga neka preda partiju. ako si ti kirgane znao da neces stici da odigras na vreme, mogao si da napises da predajes.

svim parovima koji nisu stigli da odigraju treba uzeti fan faktor i pare i pisati im poraz. pa ako propuste i sledece kolo izbaciti ih iz lige, pa nek se igraju sa drugarima kad god im je volja.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Dakle obrati paznju na datum

Samo da vas obavestim da je krajnji termin za zavrsetak I kola 26.oktobar.

Post subject: Re: Trazim protivnika.
PostPosted: 24.10.2009. 18:19

Samo da vas obavestim da je krajnji termin za zavrsetak I kola 26.oktobar.

... nadam se da ce svi koji ne odigraju kolo do tada biti penalizovani! Naravno smatracu ih govnarima.

Pogotovu mislim na ljude koji znaju koliko je tesko da se igra liga - poput Dede, Kirgana i Bete.

lepo je dule rekao na pocetku - ko nije sposoban da odigra jednu partiju u dve nedelje neka se ne prijavljuje, i ako ne moze da odigra kolo iz nekog razloga neka preda partiju. ako si ti kirgane znao da neces stici da odigras na vreme, mogao si da napises da predajes.

I vidi cuda jos ne kasnimo dakle u cemu je poenta :roll: :twisted:

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Megabaja wrote:Jel vas dvojca mene zavitlavate? Ako ste imali neodlozna posla - mogli ste da napisete. i tacka.
Posto ovo kasnjenje sa mnom nema nikakve veze, vec samo sa kirganovim odlaskom u Makedoniju tvoj prvi post je direktna uvreda meni.
A ja niti sam duzan da pisem na forumu zasto Kirgan ide u Makedoniju niti sam duzan da se tebi pravdam zasto Kirgan nije tu da odigra.
Prema tome - pre nego sto krenes da prozivas raspitaj se sta je u pitanju.
CYNIC, n.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi samo jedna stvar koju bi uputio svima krajnji rok ne znaci i obavezno da mozete da produzite na 2 nedelje,vec samo za slucaje kao sto se kirganu desilo,ako se nastavi da se ceka dve nedelje zato sto neko ne moze da odigra a pritom je u bg ja cu napustiti ligu jer nedelju do 10 dana je sasvim dovoljno a ako je nesto ne odlozno onda ok ali da se ceka namerno je mnogo glupavo 8)
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

I vidi cuda jos ne kasnimo dakle u cemu je poenta
kirgane zato je i recenica iz prvog posta, pisana u futuru. znas ono: ako nesto - onda nesto drugo...
da skratim pricu - nadam se da cete zavrsiti kolo do isteka datuma, pa necete ispasti govnari. eto toliko.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Igraju danas.

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

a dedin par? i homerov?

i sta cemo sad kad nisu stigli da odigraju na vreme?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Homer je rokao danas.
GOOOOO Chaos Dwafs!
Homer

Post by Homer »

Ja sam odigrao danas.

Za sva pitanja zasto nije odigrano ranije, obratite se doktoru.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Siljo kada mozes :twisted:

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

@Beta i Kirgan:

Drugari,
izvinite sto sam pomislio da bi mogli da prodate BB ligu. Drago mi je sto ste stigli da odigrate na vreme i ne ispadnete prodavaci.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Prifaceno izvinjenje za to ne brini mi ne bi smo sta god je uvek bilo do nas mi smo uvek odradili sve 8) :twisted:

shilja

Post by shilja »

U petak ne mogu, vidi za vikend ili posle (subota po mogucnosti od 13-14).
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Subota nema sanse moze nedelja 8) :twisted:

shilja

Post by shilja »

Ok, nedelja negde od 13-14?
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Partija zakazana za 14,30 na sabat.
GOOOOOOO Chaos Dwarfs!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Ok :twisted:

Return to “Blood Bowl”