POCETNICKA PITANJA

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Post Reply
User avatar
PeraNekron
Posts: 2231
Joined: Thu Mar 13, 2008 11:31 am
Location: Rov 202

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by PeraNekron »

Ne! Sakrio ga iza veeeelike stene 8) Jednom sam cak i uspeo da ga zastekam iza zgrade. Ali ne vredi stekati monolith, on mora napred da bi ista koristno uradio 8)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Olsianon
Posts: 1467
Joined: Tue Nov 04, 2008 8:17 am
Location: Lazarevac
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Olsianon »

Sto ce reci moj Furioso se nadje u sumici iza drveta 50% ili vise sakriven i tada ima CS 4+, potom se momak nadje izmedju dva drveta u terencetu ali sasvim vidljiv protivniku tada nema cs...reklo bi se :( !
User avatar
PeraNekron
Posts: 2231
Joined: Thu Mar 13, 2008 11:31 am
Location: Rov 202

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by PeraNekron »

Olsianon wrote:Sto ce reci moj Furioso se nadje u sumici iza drveta 50% ili vise sakriven i tada ima CS 4+, potom se momak nadje izmedju dva drveta u terencetu ali sasvim vidljiv protivniku tada nema cs...reklo bi se :( !
Tacno tako.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

ok recimo imas jedinicu od 10 modela 50% je u sumici i oni imaju CS 4+, manje od 50% jednostavno nemaju cs.
Ako je vise od 50% modela u sumici, svi imaju covere save, cak i ovih 40% koji nisu u sumici.

If half or more of the models in the target unit are in cover, then the entire unit is deemed to be in cover and all of its models may take cover saves. - strana 22, main rulebook

If less then half of the models in the target unit are in cover, then the entire unit counts as exposed and none of its models may take cover saves. - ista strana

Koliko sam ja razumeo, ako je ravno 50% jedinice u coveru, a 50% nije, onda cela jedinica ima cover save ali joj se kvalitet istog smanjuje za +1. Odnosno, ako bi im cover save bio 4+, postace 5+. Ovo nisam siguran doduse.

Takodje;

For a monstrous creature to be in cover, at least 50% of its body has to be in cover from the point of view of the majority of the firing models. Also, standing in area terrain does not automatically confer a cover save to monstrous creatures - the 50% rule takes precedence. Cover for them works exactly as for vehicles. As usual, if you cannot clearly tell if 50% of the model's body is covered, modify its cover save by -1. - strana 51
Image
Olsianon
Posts: 1467
Joined: Tue Nov 04, 2008 8:17 am
Location: Lazarevac
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Olsianon »

Pa dobro to je i realno, i onako i on trci napred, tako da jedini cover koji ce imati tada je od smoke launchera, tj bice obscured target :) !
Hypodermic
Blago kluba Zmaj
Posts: 3899
Joined: Sat Nov 19, 2005 10:46 am
Location: Tehnodrom
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Hypodermic »

Interesantno zapazanje je da do sada nikada nismo koristili ovaj -1 na cover save iz prostog razloga sto se uvek lepo videlo da li je u coveru ili nije.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
User avatar
ZergLord
Posts: 1001
Joined: Thu Dec 14, 2006 2:12 pm
Location: Zemun

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by ZergLord »

Kad mi umre jedinica Without Number Gaunta, da li mogu da odaberem da ih ne vratim vise na tablu?

U kodeksu pise: "Any brood Without Number that is removed from play may be brought back into play at the beggining of the next Tyranid turn."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj
Posts: 3899
Joined: Sat Nov 19, 2005 10:46 am
Location: Tehnodrom
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Hypodermic »

Pa ako pise "may" znaci da i ne moras. Ali ako ih ne vratis taj potez, neces nijedan drugi.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
User avatar
Stavrogin
Posts: 132
Joined: Tue Apr 01, 2008 11:08 am
Location: Topola

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Stavrogin »

Saethwyr wrote:Ne! Sakrio ga iza veeeelike stene 8) Jednom sam cak i uspeo da ga zastekam iza zgrade. Ali ne vredi stekati monolith, on mora napred da bi ista koristno uradio 8)
Jel mozes da sakrijes monolit iza Tomb Spydera?
Mislim-spyder je monstrous creature, pa me zanima... :D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj
Posts: 3899
Joined: Sat Nov 19, 2005 10:46 am
Location: Tehnodrom
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Hypodermic »

u cetvrtoj si mogao. Sada, naravno da ne, vidi kolisni je pauk covece! Sem, naravno, ako se pauk onoliki koliki je nije bas nadvio nad momka sa lascannonom pa ovaj ne vidi monolit od trenutne pretnje :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

Evo ajde cisto da razresimo nekoliko pitanja koja su juce iskocila;

Vulkan Hestan, kada je deo moje vojske, automatski menja moj Chapter Tactics da SVI flameri, heavy flameri, melte i multimelte budu twinlinkovane, kao i da SVI thunder hammeri budu master crafted.

Kako ja to vidim, to bi trebalo da se odnosi i na heavy flamer koji nosi sam vulkan hestan. Takodje, posto je to konkretno menjanje chapter tacticsa Vulkanovom sposobnoscu, to znaci da i posle vulkanove smrti meni ostaje njegov chapter tactics u efektivi isto kao sto i pedrovi, lysanderovi, shrikeovi i khanovi chapter tacticsi ostaju u efektivi i posle njihove smrti.

Rista je spomenuo da Vulkanov heavy flamer ne bi trebao da bude twinlinked, posto ni Pedro Cantor samome sebi ne daje +1 attack. Ali to je zato kod Pedra bas naznaceno, a kod Vulkana nista slicno nije napisano, vec jednostavno kaze da SVI heavy flameri u vojsci twinlinkovani, a Vulkanov heavy flamer valjda spada u to.

Sta vi kazete?
Image
User avatar
PeraNekron
Posts: 2231
Joined: Thu Mar 13, 2008 11:31 am
Location: Rov 202

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by PeraNekron »

Twin linkujes SVE svoje melte/flamere/tuckove za meso. Cak i vulcanov licni flamer. Ostaje ti sve to, cak i kada vulcan zagine, posto pise "army that INCLUDES...". Pedro ne dobija bonus napad, zato sto pise da oni od njega dobijaju, ne on sam. Savet za ubuduce : Citajte izmedju redova, i procitajte stvari do kraja.

EDIT : Ne verovati svemu sto Rista kaze :wink:
EDIT jos jedared : ne zaboravite da master crafted kaze da imate pravo JEDAN reroll u meleeu po rundi, ako koristite doticno oruzje. Znaci ako chargujes, udaras 3 puta, promasis 2 puta, imas pravo samo jednom da rerollujes, nema reroll sve sto izmasis. Sto je dzabe, i Bogu je drago :wink:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

Saethwyr wrote:Twin linkujes SVE svoje melte/flamere/tuckove za meso. Cak i vulcanov licni flamer. Ostaje ti sve to, cak i kada vulcan zagine, posto pise "army that INCLUDES...". Pedro ne dobija bonus napad, zato sto pise da oni od njega dobijaju, ne on sam. Savet za ubuduce : Citajte izmedju redova, i procitajte stvari do kraja.
Okej, to sam sve i ja znao i mislio, samo me je Rista bacio u rebus pa sam hteo da proverim. :D
EDIT jos jedared : ne zaboravite da master crafted kaze da imate pravo JEDAN reroll u meleeu po rundi, ako koristite doticno oruzje. Znaci ako chargujes, udaras 3 puta, promasis 2 puta, imas pravo samo jednom da rerollujes, nema reroll sve sto izmasis. Sto je dzabe, i Bogu je drago :wink:
To znam. Slicno pravilo se odnosi i na digital weapons (koji Vulkan isto ima), odnosno prerollavaju samo jedan neuspeli to-wound roll.
Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj
Posts: 3899
Joined: Sat Nov 19, 2005 10:46 am
Location: Tehnodrom
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Hypodermic »

Danas me je zerg pitao za Tyranta sa gardom da li moze da dobije cover save od trupa ispred. Rekoh: ne, jer ipak je monstrous creature, pa za istog da bi trupe dale cover moraju bas fizicki da ga prekriju 50% ili vise (tipa warriori bi mozda mogli da mu daju cover posto su teoretski dovoljno veliki).

Medjutim, listam kasnije novu apocalypse knjigu, naletim na formaciju od vise tyrantata sa vise garde (living wall ili tako nesto) i pod specijalnim pravilima vidim da doticni mogu da kazu da idu go to ground. Potpuno zbunjen time (jer monstrous creatures ne mogu to da rade), pogledam pazljivije tiranidski kodeks.
U opisu garde pise: the unit DEPLOYS as a monstrous creature. Ne COUNTS AS.

Tako da se postavlja sledece pitanje: da li doticni UNIT dobija cover save od trupa ispred sebe, posto nije specificno napisano da je ceo unit monstrous.
Moj reasoning (posle pola sata listanja knjige) bi bio da mogu gardisti da dobiju cover save (znaci deo unita samo), a da tyrant ne moze, i da gardisti ako zele mogu go to ground da podignu svoj cover save, ali tyrantu taj plus ne vazi. Mozda zvuci malo komplikovano, ali (imho) zvuci i logicno.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
User avatar
PeraNekron
Posts: 2231
Joined: Thu Mar 13, 2008 11:31 am
Location: Rov 202

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by PeraNekron »

Za monstrous creatura, monstrous retinue.Gardisti su dovoljno mali da mogu 50% da sakriju iza vecine modela, tako da ces u vecini slucajeva imati cover save, kako god okrenuo. Za tyranta vec nema 'leba, mnogo je masivan da bi se sakrio tek tako. Tako da je najbolje resenje da ili svi dobiju 5+ cover, ili guardovi imaju cover 4+, a tyrant da nema uopste. U slucaju da se tyrant sa sve retinuom nadje u terenu (tipa sume sto imamo u HS), to je vec podlozno debati, da li ima, ili ne (opet, moze da bude cover 5+). Ali za go to ground se ne bih slozio; ili svi rade, ili niko ne radi. Mada tesko mi je da zamislim situaciju kada tyrant i guarda ljube patos. Oni moraju da se krecu i da rade nesto drustveno korisno, ne da beru cvece :wink:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj
Posts: 3899
Joined: Sat Nov 19, 2005 10:46 am
Location: Tehnodrom
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Hypodermic »

Pero, pre sam mislio gardisti imaju cover 4+ od terena, unita, cega vec, a tyrant mase i dere se "gadjaj mene!" Isto vazi i za go to ground - garda zalegne, a tyrant ih gleda tuzno. Ja ne bih potezao ovo pitanje uopste da ne pogledah onu apokalipsa knjizicu, posle koje sam i rulebook detaljno prelistao. Jednostavno, unit sa monstrous creature-om u sebi moze da zalegne go to ground, ali monstrous creature nastavi da stoji, i moze da odseta posle. Medjutim, kako tyrant ne moze da napusti svoj retinue...

Nego, ovde nije pitanje o go to ground opciji, vec da li uopste garda moze da dobije cover save kao regularan unit, ili se za ceo unit uvek (posto je ono "deploys as" ostalo iz stare edicije za potrebe eskalacije) i to bas uvek gleda kao da je monstrous creature. Podvlacim "kao"! Nemoj nekom da je palo napamet da pomisli da od gardinih napada nema save-ova ili sl glupost :P

Cekam betu sa svojim rezonom, do sada isti nije omanuo.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
User avatar
PeraNekron
Posts: 2231
Joined: Thu Mar 13, 2008 11:31 am
Location: Rov 202

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by PeraNekron »

Mislim da je tyrant sa gardom jedinstven slucaj. Ili cekaj FAQ, ili novi codex. Ali stojim pri onoj izjavi : ili ceo unit ima cover, ili nema uopste. Ja mislim da dobijaju, posto nigde ne pise da su guardovi monsteri.

EDIT: Evo izvoda iz tyranid FAQa za petu ediciju

Q. Is the Hive Tyrant an independent character?
A. No, so it cannot join other units. The only
exception to this is, of course, its retinue of Tyrant
Guard. This unit follows the rules for retinues
(except that the Hive Tyrant counts as an upgrade
character with this unit) until the Guards are all
destroyed, at which point the Hive Tyrant reverts
to the normal rules for monstrous creatures.


"The unit follows rules for retinues..." i "...until the Guards are all
destroyed, at which point the Hive Tyrant reverts
to the normal rules for monstrous creatures....". Prema ovome, tyrant i retinue imaju normalan cover. Mystery solved :lol:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

heavy flamer koji nosi sam vulkan hestan
ne njegov nije tvinlinkovan. jer... on zapravo nema taj weapon, vec blablabla... koji puca kao heavy flamer. shvatate razliku?
tuckove


filoloze... tucke, kaze se tucke.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

Danas me je zerg pitao za Tyranta sa gardom da li moze da dobije cover save od trupa ispred. Rekoh: ne, jer ipak je monstrous creature, pa za istog da bi trupe dale cover moraju bas fizicki da ga prekriju 50% ili vise (tipa warriori bi mozda mogli da mu daju cover posto su teoretski dovoljno veliki).
For a monstrous creature to be in cover, at least 50% of its body has to be in cover from the point of view of the majority of the firing models.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
PeraNekron
Posts: 2231
Joined: Thu Mar 13, 2008 11:31 am
Location: Rov 202

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by PeraNekron »

Megabaja wrote:
tuckove


filoloze... tucke, kaze se tucke.
Bas cu da pogledam :wink: Nije da me zanima,iskreno, ali cu da proverim svejedno.

EDIT: Ovako pise u codexu za vulcanov gauntlet : "this armored gauntlet can be fired as a heavy flamer"...e sad... jeste ili nije twin-linked... :-k ...mada ako neko bude igrao protiv mene sa Vulcanom, ja cu mu reci da je TL, kao gest dobre volje ;)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj
Posts: 3899
Joined: Sat Nov 19, 2005 10:46 am
Location: Tehnodrom
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Hypodermic »

Megabaja wrote:
Danas me je zerg pitao za Tyranta sa gardom da li moze da dobije cover save od trupa ispred. Rekoh: ne, jer ipak je monstrous creature, pa za istog da bi trupe dale cover moraju bas fizicki da ga prekriju 50% ili vise (tipa warriori bi mozda mogli da mu daju cover posto su teoretski dovoljno veliki).
For a monstrous creature to be in cover, at least 50% of its body has to be in cover from the point of view of the majority of the firing models.
Nisi skapirao pitanje. Tyrantova garda nije monstrous creature tako da ovo pravilo koje si quoteovao ne vazi za njih. Pitanje je bilo da li samo garda moze da dobije cover save od trupa ispred, a da ga tyrant nema (tj da deo jedinice dobija cover na jedan nacin, a deo na drugi). Posle price sa Mrzimsvee, odgovor je: DA. Svaka rana dodeljena gardistima moze se spasiti cover save-om od trupa ispred, ali svaka rana dodeljena tyrantu naravno podleze pravilu koje si citirao.
Ista prica vazi i za sve artillery unite: kako je svaki artillery piece vozilo oklopa 10, da bi ono dobilo cover save mora da se ne vidi 50% vozila ili vise. Posada dobija cover save po pravilima za regularnu pesadiju.

Sto se vulkana tice, iako njegov gauntlet nije per se heavy flamer, ja apsolutno dozvoljavam mom protivniku da i njega rerolluje.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

a jel sme onda i flamestrom sponsone sa LR da riroluje, i oni su flameri, samo nisu per se. 8)
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

Flamestorm cannon nije flamer. Flamestorm cannon je flamestorm cannon. Nigde ne pise ,,Flamestorm cannon can be shot as a flamer", dok u vezi Vulkanovog gauntleta lepo kaze ,,This armored gauntlet can be shot as a heavy flamer". Isto vazi i za combi-oruzja.

U vulkanovom chapter tacticsu lepo kaze da su SVI flameri i heavy flameri u vojsci twinlinkovani. Nigde se ne spominje flamestorm cannon, posto je flamestorm cannon oruzje za sebe koje se moze naci samo na redeemeru.
Image
User avatar
opsidiannight
Чика Дринки
Posts: 2114
Joined: Sun Nov 03, 2002 2:53 pm
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by opsidiannight »

Hmm, ''may shoot as a flamer'' i ''flamer'' nisu ista stvar. Mada mislim da je Bocin pristup sportski i fer.
Image
"This time, next year, we'll be millionaires!"
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

opsidiannight wrote:Hmm, ''may shoot as a flamer'' i ''flamer'' nisu ista stvar. Mada mislim da je Bocin pristup sportski i fer.
Ima isti template ko flamer, istu snagu ko flamer, isti AP ko flamer, isti tip ko flamer i u pravilima ga zove flamer.

Ne znam, to je meni flamer.

Mislim da bi trebali da napravimo neki turnirski FAQ koji pojasnjava sva ova pravila. Ne bih se bunio i da mi kazu da ne moze da bude twin linked, samo da je to jasno da se ne svadjam sa ljudima na turniru.
Image
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

Flamestorm cannon nije flamer. Flamestorm cannon je flamestorm cannon.
istom logikom je i gauntlet gauntlet. jedina razlika je sto ispod njega nema entry:

gauntlet of blabla...

type strength AP
template 5 4

nego pise zbog ustede da ima isti profil kao flamer.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

Po toj logici bi bilo sta sto ima isti profil kao flamer trebalo da bude i flamer. Ali za gauntlet izrazito kaze ,,Can be fired as a Heavy Flamer". Ako to ne bi bilo twinlinkovano onda ni jedan combiweapon ne bi trebao da bude twinlinkovan, sto ja mislim da nema mnogo smisla. Gde god sam citao na netu svi kazu da se to racuna kao da je heavy flamer u pitanju.

U svakom slucaju bilo bi najbolje da se organizatori turnira izjasne, pa da znamo na cemu smo. :D
Image
User avatar
opsidiannight
Чика Дринки
Posts: 2114
Joined: Sun Nov 03, 2002 2:53 pm
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by opsidiannight »

Semantika je kur...a.
Ne treba joj verovati.


Ajmo na pivo, batal iSvemirske Četnike bar do 03.05.
Image
"This time, next year, we'll be millionaires!"
User avatar
BoltaFodda
Posts: 160
Joined: Tue Nov 04, 2008 2:39 pm

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by BoltaFodda »

blast i large blast oruzja: Gde stavljam pitu? Direktno na centar odabanog modela ili bilo gde na bazi istog? U rulebooku je na crtezu koji objasnjava blast centar blast markera jasno na ivici baze modela, ne na centru. Ovaj detalj je jako bitan kad koristim blastove protiv npr vozila, jer ako mi je dozvoljeno da postavim blast gde god hocu, mogao bih da zahvatim i neku obliznju jedinicu, npr squad koji se upravo disembarkovao.
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
User avatar
bojan
WH rulesmaster
Posts: 1846
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:55 am
Location: Pod belim suncem pustinje
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by bojan »

BoltaFodda wrote:blast i large blast oruzja: Gde stavljam pitu?...
Gde god hoces, dokle god je rupa na piti cela na bazi/vozilu.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
mladjano bugarce
Posts: 449
Joined: Thu Feb 19, 2004 4:48 pm

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by mladjano bugarce »

Prilicno sam siguran da Vulkan ne moze da rerolluje ako je suditi po dosadasnjim GW rulinzima.
U prosloj Haos knjizi rulovano je zvanicno da lord koji ima Demonic speed a za koji pise " moves as cavalry" nije isto sto i Cavalry i kao takav je mogao da udje u transportno vozilo sto CAVALRY ne moze.
ImageImage
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

Ako to ne bi bilo twinlinkovano onda ni jedan combiweapon ne bi trebao da bude twinlinkovan,
ovo mi je promaklo. naravno da ni jedan combi weapon nije tvinlinkovan, pa cak ni veteran vanguard ne moze da koristi special ammo u svom kombi bolteru...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
bojan
WH rulesmaster
Posts: 1846
Joined: Thu Aug 22, 2002 8:55 am
Location: Pod belim suncem pustinje
Contact:

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by bojan »

Megabaja wrote:...ovo mi je promaklo. naravno da ni jedan combi weapon nije tvinlinkovan, pa cak ni veteran vanguard ne moze da koristi special ammo u svom kombi bolteru...
Jesu i moze.
Bilo pitanje u nekom od FAQ-ova.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
User avatar
d00m1n80r
Posts: 201
Joined: Fri Aug 20, 2004 10:20 pm
Location: Bg

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by d00m1n80r »

bojan wrote:
Megabaja wrote:...ovo mi je promaklo. naravno da ni jedan combi weapon nije tvinlinkovan, pa cak ni veteran vanguard ne moze da koristi special ammo u svom kombi bolteru...
Jesu i moze.
Bilo pitanje u nekom od FAQ-ova.
Mozda malo off topic

Kod csm terminatora kad uzmes kombi oruzje, bolter vise nije twinlinkovan? Nisam video faq ali na b&c kazu da nije pa rekoh da pitam. A i nekako mi je logicno da taj drugi bolter zamenis kombi oruzjem, ja sam ga igrao kao da vise nije twinlink sve vreme.
User avatar
Mrzimsvee
Posts: 3270
Joined: Wed Feb 12, 2003 4:46 pm
Location: Novi Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Mrzimsvee »

Pa i nije, pise zamenis TL Bolter za Combie weapon. Sto znaci bolter + nesto.
A za sternguard veterane kaze da njihov municija ide uz bolter, ako imaju combi weapon, to je i dalje bolter + nesto.

Sto se tice Vulkana i TL flamera i H.flamera, naravno da flame cannon ili kako god da se zove nije H.flamer ili flamer, stoga ne moze da se re-roluje.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

Jesu i moze.
Bilo pitanje u nekom od FAQ-ova.
sad sam iscitao ponovo... pise da mogu da koriste specijalnu municiju.

. ali nije realno da tvoja kombi melta ima tvinlinkovanu meltu kojom puca jednom u partiji...


...a dule ovo pitanje je pocelo od toga da li vulkan ima heavy flamer, ja tvrdim da nema i da nesto sto se koristi "as.." nije isto sto i to saamo. ( h flamer nije isto sto i nesto sto puca "as h flamer")...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
Giga
Posts: 551
Joined: Sat Feb 12, 2005 11:29 am
Location: Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Giga »

Mrzimsvee wrote:Pa i nije, pise zamenis TL Bolter za Combie weapon. Sto znaci bolter + nesto.
A za sternguard veterane kaze da njihov municija ide uz bolter, ako imaju combi weapon, to je i dalje bolter + nesto.

Sto se tice Vulkana i TL flamera i H.flamera, naravno da flame cannon ili kako god da se zove nije H.flamer ili flamer, stoga ne moze da se re-roluje.
Dule, deder razjasni nam da li je vulkan cini sopstveni heavy flamer, combiflamere i combimelte twinlinkovanim? Bas bih to rado znao posto sam do sada uvek racunao da je twinlinkovano i svuda gde sam citao ljudi kazu da je twinlinkovano.
Image
User avatar
Mrzimsvee
Posts: 3270
Joined: Wed Feb 12, 2003 4:46 pm
Location: Novi Beograd

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Mrzimsvee »

To je heavy flamer, stoga je TL.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
User avatar
Megabaja
Baja
Posts: 2914
Joined: Thu Jan 30, 2003 12:28 am
Location: Karaburma

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Megabaja »

ok.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
User avatar
ZergLord
Posts: 1001
Joined: Thu Dec 14, 2006 2:12 pm
Location: Zemun

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by ZergLord »

Pitanje u vezi Zoantropa.

"Zoanthropes are deployed as a single unit, but do not need to be placed together and operate independently during the game."

Znaci, mogu da ih stavim u jedan unit i one jos uvek rade svaka posebno?
Post Reply

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”